söndag 11 april 2010

Inte bortglömd

I fredags damp det ner ett vykort, postat Down under. Blev verkligen glad, för jag satt här för några veckor sen och reflekterade över saker, som troligen kommer att ändras när inte Roger finns här längre. Just dessa vykort som kom från olika hörn av världen från Kenneth, Rogers ungdomskamrat.Han har en kvinna med sig som vi tyvärr inte träffat, hoppas jag kommer att göra det en dag.
Vad glad jag blev, när jag inte är bortglömd, de hade varit i Singapor och sen Australien och Tasmanien, när de skrev kortet en vecka tidigare var de på väg till Samoa och efter det 5 dagar i San Fransisko o vilken härlig tripp, varmt och skönt , tänk bara att slippa all snö som kom under mars månad.De kommer hem till Sverige när det är som bäst, när blommorna kommer upp och lövet slår ut.
2 dagar kvar, sen hämtar jag min bil. Vilken frihet att kunna susa iväg dit jag vill när jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar