torsdag 11 februari 2010

Det snurrar på

Jag går här i min ensamhet och pratar med Roger, ja så knasigt är det. Drygt 25-års samvaro upphör tydligen inte, bara för att en har gått bort. Nästan skäms för mig själv, folk kan ju tro det snurrat till i huvudet på mig.
Börjar få ordning på det mesta nu av papper. deklaration är kvar men det är ju inte föränn 2 maj eller så. Har lite kvar ska ringa SL det är semesterdagar som fattas, jag fick brev om det, jag har koll, Roger fick ju i slutet av april papper på semester sparade semesterdagar, tid åter, m.m. Det fattas 7 dagar av årets semesterdagar och 14- 15 dagar av inarbetade under detta år. Jag börjar se slutet på allt pappersjobb.
Det är ett jäkla rännande på VC för injustering av Waran. nu har jag rätt PK värde 2,7 så nu ska jag ta 1 tablettt fram t.o.m. söndag nytt prov på måndag. Det går fort jag åker ner 10,10 och hem 10.30.de ringer sen till mig på eftermiddagen, talar om resultat och hur jag ska dosera 3 dagar framåt Det går snabbt men det är ett passande.
Jag saknar inte sysselsättning, sen är jag hos Per med ca 10 dagars mellanrum. Nästa vecka ska jag börja i vattenbassängen UNDERBART, vad jag längtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar