torsdag 21 januari 2010

Per

Idag har jag varit hos mitt bollplank på VC, fick vänta länge innan jag fick tid, för han har varit pappaledig. Jag börjar få en viss vana att vänta. Måste få lite ordning i skallen, det kryper alldeles för mycket skit där. Trots att jag innerst inne vet att jag har gjort och tänker rätt så virvlar det bara runt och blir tok av alltihop. Anklagar mig för saker som jag tycker jag borde märkt och jag borde handlat annorlunda. Hela tiden tänk om jag gjort så, vad hade hänt då, med andra ord hjärnana går för högtryck på tomgång.Idag har jag bara berättat vad som hänt sen maj förra året, så talade jag om att jag har en blogg så vill han få lite mer mat på benen och även lite mer kunskap om vad som hänt, kanske han kan hitta en tråd och nysta upp den här jäkla härvan i mitt huvud.
Idag åkte jag till VC utan rollatorn, bara kryckkäpparna det fungerade jättebra, det går framåt med gammeltanten.

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig sett dig med annat än rollatorn så för mig verkar det vara ett jättesteg framåt. Inomhus har jag ju sett dig gått utan den men inte utanför dörren.

    SvaraRadera