lördag 30 januari 2010

Rogers Guldklocka

Jag har letat överallt som det kan tänkas att den kan finnas. Vet att han brukar ha den i lådan i bokhyllan i rummet, men nej inte där,leta igeom de andra lådorna på en gång plus skrin. Letade igenom lilla byrån i sovrummet där det finns nipper m.m. Rogers nattduksbord, men nej ingen stanns fanns den. Ja den kommer väl fram en dag när jag letar efter något annat. Satt här en eftermiddag och slötitta på TV. Så föll blicken på bokhyllan, någonting i bakhuvuder sa mig att jag skulle dra ut Rogers låda, överst ligger etuiet med Rogers guldklocka. Jag förstår ingenting, den var inte där när när jag plockade igenom allt som låg där. Det är inte så mycket och etuiet är rätt stort klarblått med Landstingets logotyp. Kan någon förklara ser jag så dåligt eller vad är det som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar