måndag 28 september 2009

Feber dag 2

Febern pendlar mellen 37º - 38,3º Har försökt att få honom att ringa ASIH idag, men envisa karlar. Onödigt tycker han de kommer ju hit i morgon. Ja vi får väl se vad som händer då. Matlusten har väl inte varit så där men han har petat i sig rätt bra ändå. Tror det är ren viljestyrka för han ska försöka överbevisa mig att jag oroar mig i onödan.
Han tog rollatorn och gick ner och skulle hämta ut ett paket. Men tji fick han, trots att han hade koden till paketet, och det skulle betalas när han hämta det så fick han inte ut det. För han hade inte mitt leg med sig. Roger var sur för han var nyfiken på byxorna och skjortan som jag köpt åt honom. Vi får väl göra ett nytt försök i morgon.
Roger sover gott nu, tror han somna direkt i kväll hosta lite, skönt att han slapp hostan i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar