måndag 15 juni 2009

Bronkoskopi

7,10 kom taxin och hämta Roger till Huddinge sjukhus och bronkoskopi. Det blev som jag befarat att han hade för starka kräkreflexer, så de lyckades inte komma ända ner. så han ska tillbaka, men vi vet inte när.
Idag kom kallelse till PET kameran den 23 juni, hoppas de har ordning på grejer och personal då.
Imorgon ska han till HS öron näs och hals för undersökning han klaga idag på att det är svårt att svälja, vet inte om det är psykiskt eller om det är något fel. Han tycker överhuvudtaget det är jobbigt att äta, flytande går bra, och vindruvor.
Jag har fullt upp att vara sekreterare hålla ordning på tider, och vad han ska på och till vem, svara i telefon hålla reda på att sjukresekortet är laddat.
Han kom hem straxt efter 14,00 helt slut nu sover han så gott. De hade bjudit på te och smörgås och det tyckte han var gott, för han hade inte ätit något sen igår kväll.
Imorgon ska jag iväg på sista parafinbadet för den här gången och utvärdering, ja inte är det mycket bättre i mina händer, för det mesta ont och jag är så valhänt att allt bara far omkring mig. Tittade på Jag är med i Japansk TV där visade Klasse Möller hur man plockar ål, aha så plockar jag mina glas, långfingret in i glaset och knipper åt på utsidan med de andra, der fungerar även med vätska i glaset. Annars är det som småbarnen gör tvåhandsgrepp som gäller.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha fullt upp med undersökningar och provtagningar.

    Jag börjar också bli släpphänt. Än har jag inte slagit sönder nåt men det är väl bara en tidsfråga.

    SvaraRadera
  2. Ja just nu blir man nästan yr i skallen av alla provtagningar, men det är bra att de verligen kollar ALLT

    SvaraRadera