torsdag 25 juni 2009

Varmt och skönt

Idag har vi tagit emot förbandsmatrial, men vi har inte packat in dem på sin plats på hyllan i klädkammaren, det får Rickard göra när han kommer hem. Jag hade beställt mat och de kom någon timma efter första leveransen. Det var bara att plocka in frysvaror och kylvaror. Skafferivaror och dricka tar jag lite pö om pö.
Gymnaströrelsen som jag gjorde i tisdags, aj den tog mer än jag trodde senorna i mina knän och armbågar är ömma, varje rörelse gör ont snacka om träningsvärk. Några dagar till så är det OK.
Roger är så pigg så han tittar på fotboll, det gjorde han igår också. Skönt att han inte sover bort matcherna, som han gjorde VM kvalmatcherna. Han sover mycket och djupt, skönt att han kan sova och inte ligger och rullar runt i sängen av oro, han drömmer väldigt mycket, han stämplar biljetter och stänger av trasiga hissar och rulltrappor i sömnen. Konstigt att man inte kan stänga av jobbet när man blir sjuk, jag var likadan när jag blev sjuk, det tog nästan ett år innan det blev lungt.

1 kommentar:

  1. Jag drömmer också alltid mycket. Det har jag nog alltid gjort. Men inte speciellt mycket om jobb. Mest en massa tokigheter. Skönt att han kan sova i alla fall. Sömnen är ju en viktig läkeprocess.

    SvaraRadera