lördag 11 juli 2009

Lördag

Idag ringde de från HS och ville prata med mig. De hade pratat med Roger först och han ville att jag skulle vara med och bestämma. De kommer nu att ta kontakt med Handens sjukhus eller om det var vår VC och det ska ordnas läkare sjuksköterska m.m ett team som ska hjälpa oss för att Roger ska slippa och åka till sjukhus varje gång han åker på en infektion, de ska också se till vad vi behöver mer för hjälp för att det ska flyta så bra som möjligt. Jag skulle inte ha dåligt samvete för att jag skickade iväg honom i förgår till sjukhuset. För han behövde in och få pencilin för infektionen. Vad skönt att de pysslar om honom ordentligt. Han hade ätit lite idag, så det går åt rätt håll sa läkaren. Idag har jag haft slappardag, skönt att kunna ta det lungt, mitt knä och jag är inte riktigt överens, men OK det är nog bättre i morgon.
Har tittat på Vi hade i alla fall vackert väder igen. Jag tyckte den var bra fast den är så nerskriven.

1 kommentar:

  1. Skönt att ni får en massa stöd. Det kan behövas nu. Försök slappa så mycket som du kan.

    Vi har också sett filmen. Jag tyckte inte heller den var så urusel som man påstått.

    SvaraRadera