lördag 4 juli 2009

Sjukdomar

När de dåliga sidorna av vardagen visar sig, följer mycket slag i slag. Blir en sjuk ,så har man nästa som står på tröskeln, huvudet blir fullt av tankar, vad gör jag för att stötta. Sömnlösa nätter på grund av ledvärk gör att hjärnan går glödhet, man ältar lägger upp strategi för att i nästa moment förkasta det hela. Jag har idag skrivit ett brev, för tröst och stöttning, de ska veta att jag finns här och att jag har mitt öra öppet.
Annars går det på i samma lunk här, Roger ville jag skulle stänga av fläkten i går kväll han frös, men lilla vän du får ta på dig en tröja, det är 28 grader varmt, jag håller på att flyta bort. Han tog på sig tröjan men såg lite tveksam ut.
Här har det åskat både igår och idag. Igår brakade det på rätt bra.Regnet bara öste ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar