torsdag 30 juli 2009

Nu är den på plats

Idag har vi fått datorn på plats, ska bara lägga in ett par spelportaler och så vill han ha in ATG på favoriter och några andra hästsajter så är han nöjd. Jösse vad fint det blev till och med Rickard såg att vi röjt upp bland bråten. Har städat ur kylskåpet idag så jag är lite trött, passa på nu när det var nästan tomt på matvaror, har beställt idag så i morgon kommer det en laddning. Förstår inte ,ingen äter just något men ändå går det åt en massa mat. Mat och mat mycket dricka och frukt, de där fruktflugorna har vaknat till liv, jag hatar dem. Det gäller att inte ha gammal frukt ligga öppet och hålla efter dem hela tiden. Får väl ta Radar i värsta fall ifall de blir för många, just nu har jag bara sett så där mellan 4-6 åt gången. Pang så var det det inga kvar *s*. God natt ska straxt gå till kojs, Roger har redan kommit i säng, hoppas han kommer att sova lite lugnare i natt. Natten som var bökade han och skrek, tur att jag har öronproppar så jag hör varken honom eller grannen, som har haft fest på ballkongen hela veckan tills fram mot morgonen. Öronproppar är en välsignelse, utan dem skulle det inte bli mycket sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar