tisdag 4 augusti 2009

Redan augusti

Tiden rusar iväg, Roger kom i söndags och frågade om det var den här veckan han skulle till HS. Nej det är senare i månaden, han var lite besviken men tyckte ändå att det var skönt att han inte skulle dit förän den 24, för då fick han lite mer tid på sig att samla in krafter och öka i vikt, nu går han verkligen in för att komma igång. Jag tror att datorn var en kick i rätt riktning, när jag köper en ny dator åt honom så ska han väl inte dö så snart, för då har jag kastat en massa pengar i sjön.
Hemhjälpen fungerar rätt bra, men renbäddning och Rogers dusch har de inte fått in rutinerna på än, det kommer väl.I morgon kommer jag väl att ha ont, efter monteringen av stolarna, men själv är ju bäste dräng. får väl ligga i sängen och oja mig, nej jag bara skoja. Jag kommer att känna av det, men det är ju inget nytt, det är bara så.
Fick katalog idag från Cellbes höstkläderna, känns lite sorgligt att bli påmind mitt i sommaren om hösten och kalla vindar.Fanns en hel del läckra saker. Man måste börja och tänka på jul, så man har fixat klapparna i tid, och slipper det jäktet sista veckorna före jul.
Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara, en liten tid vi leva här med mycken möda och stort besvär, Hej tomtegubbar slå i glasen, och låt oss lustiga vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar