tisdag 11 augusti 2009

Oh regniga dag

Nog har det skvalat ute idag, denna väderfront var inte nådig mot mina leder. Mina armbågar som jag normalt inte har ont i har värkt hela dagen plus axlarna, sen resten av lederna har varit ömma. Idag har jag och Roger avhandlat de världsliga problemen i horisontalläge, ingen av oss har orkat att sitta uppe någon längre tid, jag på grund av värk Roger har varit TRÖTT. Man kan ha mycket trevligt även fast man ligger, vi har ventilerat det mesta, så har vi slumrat emellanåt. Jag låg och halvsov när jag hör Roger fråga "Var dem goda" ."Hm vad då goda"? undrade jag, Då säger Roger "Har de gått nu"? " Vilka har gått och vart"? Jag var absolut inte med vad som hände, Roger börjar skratta, så säger han att han drömde tydligen att småtjejerna var här, och Emma var och nalla choklad i Roger påse, så han fråga henne om hon tyckte de var goda. Vi fick oss ett gott skratt. De tjejerna brukar inte nalla godis utan frågar om de får ta.
Framåt kvällen släppte värken och jag känner mig normal, så fronten har väl passerat nu. Hoppas vädret blir bättre imorgon.
Peppar peppar ta i trä, Roger har sluppit hostattacken i kväll, annars har han hållit på en vecka och hostat varje kväll så man kan tro han har kikhosta. Det är så jobbigt även att höra det, när man vet att det inte är mycket man kan göra utan bara vänta ut den, än jobbigare för Roger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar