lördag 15 augusti 2009

Friidrott VM Berlin

Roligt att se Roger pigg så han orkar se på sin älskade sport. När VM handboll var det si och så, han var så trött så han orkade inte med att titta utan sov imellanåt. När sen VM i ishockey gick i april då var det katastrof, han orkade inte titta, det var då jag fattade att han är nog sjuk, och tyvärr var det så.
Nu är han på plats, och har valt ut vad han vill se och att han kan vila när det är något som han inte tycker är så intrtessant. Jag gläds varje gång han orkar att hänga med på saker som händer runt oss, visst märker jag att han ibland är trött, det är då han börjar att prata i nattmössan, och blandar ihop saker, men har han fått sovit på saken så har han fått sakerna i rätt ordning igen.
Han påstår att det kliar under plåstret där han har porten, han är orolig att han ska klia där när han sover, men vi får hoppas på det bästa att han håller fingrarna i ordning och ger sjutton i att pilla. Jag vet själv att det kan vara svårt, speciellt om man sover.
Hoppas att dessa fronter från väster slutar att komma in , utan att vi får ett ordentligt högtryck, jag vill må så där jättebra, just nu är det mest ömma leder och ischias, men i det fallet jämrar vi oss ikapp, Roger har också en släng av ischias, det har suttit i en vecka nu. Nä sluta och klaga nu, det kunde vara värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar