söndag 30 augusti 2009

Sista provet

31 augusti ska Roger till HS och ta sista provet, det är ett prov där de kollar om njurarna fungerar som de ska. De sprutar in kontrastvätska och så ska han få vänta i 4 timmar innan han lämnar urinprov. Det blir en långsam dag för honom, men han har laddat upp med korsordstidning så då kommer tiden att gå lite fortare. 8:15 ska han vara där så det blir en tidig morgon, 6:50 åker han härifrån, så kommer han väl hem här vid tvåsnåret skulle jag tro, Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att det här provet är OK så de kan påbörja cellgiftsbehandlingen.
Jag hoppas jag önskar att allt ska gå bra, av hela mitt hjärta, det blir några oroliga dagar till, det kanske är därför jag känner mig stressad och stingslig, för hur det är så har jag oron liggande där och skaver hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar